Hier staan alle postberichten
Nu ik ruim dertig jaar full time en met veel plezier uw huisarts ben, wil ik twee dagen per week minder gaan werken. Om dat te realiseren heb ik dokter Suzanne Witteveen-Pronk bereid gevonden om een deel van mijn werk te komen overnemen. Vanaf 1 januari 2020 sta ik onveranderd op maandag, dinsdag en woensdag […]
Er is 7 november een das blijven hangen (inmiddels bij de eigenaar terug)
Een vraag die vooral buiten kantooruren nogal eens tot problemen leidt: moet ik nu wel bellen of niet. Kan het kwaad? Wanneer moet ik bellen? Wat kan ik er zelf aan doen? Om het wat gemakkelijker te maken zijn er een aantal sites op internet die hierbij helpen. De meest bekende is: www.thuisarts.nl En sinds […]
De praktijk is in 2019 weer getoetst op kwaliteit (accreditering) en daarbij zijn meningen van patiënten verplicht. Hoewel we de toetsing zelf goed hebben doorlopen zijn er nog niet genoeg vragenlijsten geretourneerd. Ik wil u vragen de lijst over uw huisarts in te vullen via de onderstaande link. Het kost u een paar minuten en […]
Sinds kort maak ik gebruik van een nieuw format voor het versturen van berichten. U vindt deze terug bij contact, inschrijving en recepten. Het heeft een aantal voordelen: 1. het oogt wat plezieriger 2. de mogelijkheid bestaat nu om er een bestand aan toe te voegen (bij contact- Email consult)
Onder het motto ” voorkomen is beter dan genezen” starten de Ommer huisartsen een project met als doel het tijdig in kaart brengen van hart- en vaatziekten en de risico’s daarop. Als u hier meer over wilt lezen dan kunt u dit document raadplegen. Wilt u uw risico bepalen, dan kunt u dat hier doen.
Door een stroomstoring heeft het centrum van Ommen enkele uren zonder stroom gezeten. Het gevolg was, dat onze telefooncentrale het niet deed en onze praktijk een tijdje telefonisch onbereikbaar was. Gelukkig is het probleem inmiddels verholpen. Tekening De rode bollen geven de huishoudens en bedrijven in Ommen weer die vanochtend bijna twee uur zonder stroom […]
Er is vandaag, 14 mei, een landelijke storing van het telefonie netwerk. Onze praktijk is (gelukkig) wel te bellen, maar wij kunnen niet uitbellen. We kunnen ook geen bandje laten horen als we er niet zijn. Hopelijk is het probleem snel opgelost.
“Mijn dokter is een goede dokter, hij heeft me niet zieker gemaakt.” Dat is reden voor enige bescheidenheid.
Mogelijk hebt u er al eens mee te maken gehad, maar soms is een medicijn niet leverbaar. De voornaamste oorzaak ligt in de manier waarop verzekeraars contracten afsluiten met de groothandel. Daar kunnen uw apotheek en huisarts niets aan doen. Via deze link kunt nazoeken welke medicijnen het zijn en welk alternatief er dan is.